Annuleringsbeleid
Wanneer je jouw afspraak niet na kunt komen vragen we je om dit zo snel mogelijk, maar minimaal 24 uur, voor je afspraak aan ons door te geven. We begrijpen dat er in het dagelijks leven dingen gebeuren waardoor je afspraak niet door kan gaan. We vragen niet veel, enkel om ons dit op tijd te laten weten zodat we een andere klant in kunnen plannen op dat plekje.
We sturen je na het maken van een afspraak een bevestiging per mail. 24 uur voor je afspraak krijg je van ons ook nog een herinnering per mail. In beide mails vind je een link om kosteloos jouw afspraak te annuleren of te verzetten.
Dit kan tot 24 uur voor je afspraak. Heb je een behandeling waarvoor je reeds een aanbetaling hebt gedaan, verschuift deze aanbetaling mee door naar je volgende afspraak. Mocht er ergens een probleem optreden, kunt je altijd contact opnemen met The Browtique Tel. +310184234488. The Browtique zal het dan handmatig verwerken. Korter dan 24 uur voor je afspraak afzeggen kan enkel telefonisch, of bij geen gehoor via mail.
Annuleringskosten bij annuleren of no-show:
Ons team staat altijd voor onze klanten klaar, onverwachte lege plekken in onze agenda zijn kostbaar voor The Browtique. Zeg je jouw afspraak alsnog af binnen 24 uur, dan zullen we 50% van de gereserveerde behandeling door berekenen. Heb je een behandeling waarvoor je reeds een aanbetaling hebt gedaan, wordt deze aanbetaling in mindering gebracht en zal je een factuur krijgen voor het resterende bedrag. Kom je helemaal niet opdagen, dan zijn wij genoodzaakt om 100% van de gereserveerde behandeling door te berekenen. Ook hiervoor geldt; Heb je een behandeling waarvoor je reeds een aanbetaling hebt gedaan, wordt deze aanbetaling in mindering gebracht en zal je een factuur ontvangen voor het resterende bedrag.
We hopen hierin op jouw begrip.